کمپ فیروزکوه

اعتیاد بیماری ای است که شیمی مغز را تغییر می دهد و منجر به وسواس مصرف مواد مخدر می شود. سوء مصرف مزمن مواد باعث آسیب های گسترده سیستم های بدنی می شود. همچنین اعتیاد باعث قطع بسیاری از ارتباطات با دنیای بیرون شده، که این موارد باعث کسالت، افسردگی و اضطراب هستند.

کمپ فیروزکوه برای ترک اعتیاد

باید برای بهبودی به دنبال درمان بود، که برای درمان هم نیاز به کمک است زیرا این کار به تنهایی سخت و دشوار است. برای ترک و شروع دوباره زندگی سالم می توانید روی ما در کمپ ترک اعتیاد فیروزکوه حساب کنید.

کمپ ترک اعتیاد فیروزکوه

انتخاب محیط مناسب برای ترک مواد مخدر و بهبودی

زمانیکه به دنبال بهترین مکان برای شروع درمان و بهبودی هستید، بهتر است به دنبال محیطی باشید که درمان را برای شما تسهیل کند و تضمین کند که به بهبودی می رسید. اینها مزایای یک محیط بستری ایده آل جهت درمان اعتیاد است. هنگام جستجو چند سوال از خود بپرسید تا محیط مناسب را پیدا کنید:

  1. امکانات رفاهی آن محیط چگونه است؟
  2. چه وسایلی می توان با خود برد؟
  3. برنامه های درمانی موثری دارد؟
  4. کادر پزشکی و پرسنل آن کاربلد هستند؟
  5. مواد غذایی ارائه شده در این مرکز سالم و بهداشتی است؟

آماده شدن برای تغییر با مرکز ترک اعتیاد فیروزکوه

همانطور که همیشه خاطر نشان می کنیم، سعی نکنید برای ترک به تنهایی اقدام کنید. به دنبال پشتیبانی و کمک باشید. نقل مکان به مکانی آرام را در نظر بگیرید. مثلا مرکز ترک اعتیاد و کمپ ها، مکان هایی ایده آل، امن و حمایت‌ کننده جهت زندگی در زمانی که در حال بهبودی از اعتیاد به مواد مخدر هستید.

همچنین از حمایت دوستان نزدیک و خانواده خود غافل نشوید. داشتن حمایت دوستان و اعضای خانواده دارایی ارزشمندی در بهبودی شما است. برای اطلاع بیشتر در مورد کمپ ترک اعتیاد فیروزکوه با ما تماس بگیرید.

تلفن کمپ ترک اعتیاد: ۴ -۷۷۱۸۱۶۷۲ ۰۲۱

موسسه راهی به سوی نور: ۸ -۷۷۴۵۸۴۴۷ ۰۲۱

شبانه روزی: ۰۹۱۲۳۴۹۹۸۶۰

گزینه های درمانی اعتیاد در کمپ فیروزکوه

زمانیکه اقدام به بهبودی می کنید، باید برنامه موفقی برای ترک و سالم شدن داشته باشید همانند:

  • سم زدایی : معمولاً اولین قدم این است که بدن خود را از مواد مخدر پاکسازی کنید و علائم ترک را مدیریت کنید.
  • روان درمانی و مشاوره: درمان فردی، گروهی و یا خانواده می‌تواند به شما در شناسایی علل اصلی مصرف مواد، ترمیم روابط و یادگیری مهارت‌های مقابله سالم‌تر کمک کند.
  • استفاده از مواد غذایی سالم و دارو: افراد معتاد انرژی خود را به مرور از دست می دهند، پس هنگام ترک باید به تغذیه خود اهمیت دهند تا به بهبودی کامل برسند و از مواد مغذی و سالم استفاده کنند. همچنین ممکن است برای مدیریت علائم ترک، جلوگیری از عود، یا درمان هر گونه بیماری روانی همزمان مانند افسردگی یا اضطراب مجبور شوند از برخی داروها استفاده کنند.
  • وجود پرسنل مجرب و کادر پزشکی: یک مرکز ترک اعتیاد باید برای کمک به بیماران و بهبودی آنها از کارکنان حرفه ای و آموزش دیده برخوردار باشد. کمپ های ترک اعتیاد اغلب دارای انواع کارکنان واجد شرایط، از جمله پزشک، درمانگر بالینی یا روانشناس، پرستار، و مددکاران اجتماعی و مدیران مجرب هستند.
  • مراقبت های بعد از ترک: به منظور جلوگیری از برگشت به سمت مواد و حفظ هوشیاری بهتر است در گروه‌ های پشتیبانی حضوری یا تلفنی شرکت کرده و به پیگیری های مددکار و یا مشاور خود اهمیت دهید.

نکاتی که برای یافتن بهترین درمان اعتیاد به مواد مخدر باید بدانید

  1. اول اینکه هیچ درمانی برای همه شاید جواب ندهد. چون نیازهای هرفردی متفاوت است. پس درمان و مصرف دارو باید با شرایط هر فرد با توجه به نوع مواد مخدر و مقدار مصرف آن تنظیم شود. این مهم است، برنامه ای که احساس خوبی به شما میدهد، داشته باشید.
  2. درمان شما باید به گونه ای باشد که اهمیت آن دوبرابر مصرف مواد مخدر بوده چرا که اعتیاد بر کل زندگی شما، از جمله روابط، شغل، سلامت و رفاه روانی شما تأثیر می گذارد.
  3. درمان اعتیاد به مواد مخدر یک فرآیند سریع و آسان نیست. به طور کلی، هر چه مصرف دارو طولانی تر و شدیدتر باشد، به درمان طولانی تر و شدیدتری نیز نیاز خواهید داشت. در همه موارد، مراقبت طولانی مدت برای بهبودی بسیار مهم است.
  4. مکان های زیادی برای کمک وجود دارد. همه به سم زدایی تحت نظارت پزشکی یا دوره طولانی توانبخشی نیاز ندارند. مراقبتی که نیاز دارید به عوامل مختلفی از جمله سن، سابقه مصرف دارو، شرایط پزشکی یا روانپزشکی بستگی دارد.
  5. برای هر گونه مشکل سلامت روانی به طور همزمان به دنبال درمان باشید. همانطور که برای اعتیاد به مواد مخدر به دنبال کمک می‌گردید، درمان هر مشکل پزشکی یا روان‌ شناختی دیگری که تجربه می‌کنید نیز مهم است. بهترین شانس شما برای بهبودی، دریافت ترکیبی از سلامت روان و درمان اعتیاد از یک ارائه دهنده یا تیم درمان است که خوشبختانه در کمپ ترک اعتیاد فیروزکوه می توانید همگی این موارد را در اختیار داشته باشید.

انتخاب بهترین کمپ فیروزکوه جهت ترک اعتیاد

موسسه راهی به سوی نور یک مرکز ترک اعتیاد معتبر است که از افرادی باتجربه و متخصص تشکیل شده است. نزدیک به ۲۰ سال تجربه در ترک مواد مخدر باعث شده است تا یکی از بهترین کمپ های ترک اعتیاد در فیروزکوه دایر شود. با اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *